Brev:
Mælk - 14 mdr.
16. juni 2014
Alder:
14 mdr.
Mælk - 14 mdr.
Hej Helen,
Vi har en datter på 14 måneder som er blevet ammet indtil for 3 dage siden hvor hun fik en tår inden sengetid. Udover at blive ammet har hun fået MME i kop, men det er jo ikke kæmpe mængder.
Jeg er lidt i tvivl om hvor meget vi skal sørge for at hun får i løbet af en hel dag, vi blander det også i grøden.
Vi drikker dog ikke komælk her i huset, og her er det så rigtig svært, for hvad giver vi en pige på 14 måneder når der alle steder står at hun skal have komælk? Hun får vitaminer og kalk så hun er dækket ind. Skal vi fortsætte med MME? I så fald, hvor længe kan de drikke det?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Rikke